2013. július 17., szerda

Folytatás?!

Drága, drága olvasóim!

Igen, tudom, hogy megint régóta nem hoztam részt erre a blogomra, de most mindent leírok nektek, hogy mit és miért is teszek majd.

Amikor elkezdtem a történetet az volt a célom, hogy szépen végig írom a történetet csavarokkal és egyéb érdekes dolgokkal, és utána egy korrekt befejezést írok neki. És itt van az első probléma! Igaz még csak hét rész van fent a blogon de én már előre elgondoltam a dolgokat, hogy mi is lesz röviden a tizedeik részig, de utána megakadtam. Olyan sok szereplőt hoztam be a történetbe, hogy még magamnak is nehéz követni a történéseket és így  az egész kicsússza a kezeim közül és szappanopera lenne, és akkor a sok szereplő. Lola - Justin, Lola - Niall, - Lola - Lottie, Niall - Justin, Cara - Justin, Lola - Cara, Lottie - ?. Ha jobban megnézünk mindegyik párosnak, van egy saját problémája. És, hogy mik azok?

Justin - Lola: Mint mindenki tudja, itt kezdődtek a problémák, hogy Justin megcsalta Lolát Carával a legjobb barátnőjével. És még azt sem tudjuk, hogy miért. Akkor az üzentek, hívások amiket Lola nem vett észre, de azt még nem tudjuk, hogy miért. Őszintén megmondva már ez is zavaros. Megcsalás a legjobb barátnővel, a volt barát nem magyarázkodik miért tette, depresszió, Cara bocsánatot kér aztán kiutazik Londonba de senki sem tudja miért, és akkor az üzentek amit nem vett észre Lola. Sok, nagyon!





Lola - Niall: Furcsa találkozás és furcsa barátság, hogy Niall miért kereste fel Lolát még pontosan én sem tudom, csak úgy megtörtént. Erre tényleg nem tudok mit mondani.


Lola - Lottie: Óvodás korukba ismerték meg egymást. Sablonos! Nincs több mondanivalóm. 






Niall - Justin: A két - örült helyes - popsztár. Komolyan ennél mi kell több? Én őszintén szívrohamot kapnék ha látnám is legalább az egyikkőjüket, de nem. Lola meg azzal a nagy problémával harcolt, hogy mindenki elhagyja és közben, pedig mondhatni két félisten "harcol" érte. Értelem komolyan! Ja és a probléma itt pedig az, hogy Justin 'felbérelte' Niallt, hogy segítsen neki visszaszerezni Lolát. És még egy bonyodalom!




Cara - Justin: Justin megcsalja Lolát a legjobb barátnőjével az öltözőjébe, de közben pedig meg is hívta a barátnőjét. Nagy hiba!





Lola - Cara: És akkor a két legjobb barátnő harca! Lola menthetetlenül megharagszik Carára amikor meglátja Őt és a barátját, khm kielégedni. Jaj szegény lány, becsapták. A kapcsolatuk rögtön tönkre ment ennek hála, bár Cara elment bocsánatot kérni de mind ez hiába. Cara elutazott Londonba de azt senki sem tudja, hogy miért. Érdekes nem de?!




Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele de - mint már írtam - én ebből a történetből csak egy jó nagy szappanoperát tudnék csinálni, semmi mást. Oldalra kiraktam egy szavazást, szóval szeretnék mindenkit (!) megkérni arra, hogy őszintén válaszolj a kérdésre. Ha több szavazat érkezik az "igenre" akkor folytatom a történetet de a tizedik résznél vége adjuk meg a normális befejezést a történetnek módon. Ha pedig a "nemre" érkezik több szavazat a történetnek vége a bloggal egyetemben! Értelemszerűen így válaszoljatok a kérdésre. Ja és nem lehet mind kettőre szavazni!!

Várom a válaszotokat!

U:i: Bocsánat, hogy a Lola - Niall párosnál egyel több kép van de egyszerűen nem tudom kitörölni! 

Puszi, Abbie B.




11 megjegyzés:

  1. szerintem ne hagyjad abba mert nagyon szercsizem a blogocskádat<3 puszóóó anonímuszka<3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm a kedves szavakat!

      Puszi, Abbie Brightmore

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. basználak ciica attól ahogy írsz tudom te vagy a tökéletes baba:D folytassad csak<333 szercsóóó van:333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál, de kérlek legközelebb kultúrálltan kérlek!

      Puszi, Abbie Brightmore

      Törlés
  4. szerintem ha úgy érzed már nem tudod folytatni de tedd:D szerettem a blogod de ha már nem teljes szívvel írsz az nem ugyanaz<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy megértesz. A blogot folytatni fogom, de mint a modulsávba láthatod a 10. rész lesz az utolsó! Köszönöm a kedves szavakat!

      Puszi, Abbie Brightmore

      Törlés
  5. bírom a blogcsid tök menő és nagyon rayos:D de ha nem szercsized már nem írjad! hiányozni fog puszaaaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát...köszönöm, hogy írtál!

      Puszi, Abbie Brightmore

      Törlés
  6. Szerintem fojtasd mert tehetséges vagy és nagyon kíváncsi vagyok a befejezésre szóval BE HAGYD ABBA!!! köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mivel már vége a szavazásnak, amin a legtöbb kattintás az igenre ment, így folytatom a történetet, de mint olvashattad 10. résznél abba hagyom. Köszönöm a kedves szavakat!

      Puszi, Abbie Brightmore

      Törlés